Sales Design Sprint
Tijdens deze 4-weekse ‘Sprint’ leer jij hoe jouw bedrijf zo efficiënt mogelijk tot een effectief salesdesign kan komen, waarin jij jarenlange groei kunt realiseren. Door inzicht te vergaren in kansen, pijnpunten en belemmeringen, komen wij snel tot een oplossing voor jouw sales- en marketing organisatie.
Meer dan 40 bedrijven gingen je al voor!


“Sales Architects is het eerste sales- en marketingbureau dat duidelijkheid geeft in wat ze doen, waarom, en wat het oplevert.''
Edwin van Korlaar - Commercieel Directeur Felton
Download de whitepaper en lees meer over onze diensten
- Alles over onze producten en diensten;
- Onze werkwijze en visie;
- Ontdek wat de potentie van jouw salesorganisatie is;
- Maak kennis met het Team.

Van start met een winnend salesproces?
In 4 weken werken we aan de transitie naar verkopen in de nieuwe digitale en meer inside sales gerichte omstandigheden.
Wat levert de design sprint je op?
- Zicht op waar je staat als salesorganisatie.
- Zicht op waar je naartoe kan. De potentie van jouw team.
- Hoe je daar komt. Met welke structuur, instrumenten en acties.

Aanmelden voor de Sales Design Sprint?
Wat houdt de Sales Design Sprint in?
De Sales Design Sprint heeft als doel inzicht te verschaffen in de huidige situatie van jouw salesproces en wat nodig is om planmatig en doelgericht het salesproces te verbeteren. Je ontdekt hoe jouw bedrijf zo efficiënt mogelijk tot een effectief salesproces kan komen, waarin jij jarenlange groei kunt realiseren.
Wat levert het op?
De Sales Design Sprint is de bouwtekening naar een modern en effectiever salesproces. Eerst maken we dus – op basis van het huidige proces – het raamwerk voor het beoogde salesproces. We halen denkenen doen uit elkaar en verschaffen daarbij het inzicht in alle facetten van het verkoopproces. Het uiteindelijke doel hiervan is het genereren van kwalitatief hogere leads, een hogere dealsnelheid en meer omzet.
Hoe ziet het traject eruit?
Gedurende 4 weken gaan we aan de slag met de belangrijkste stappen richting een volledig geïmplementeerd nieuw salesproces.
De basis van het programma bestaat het drie stappen:
- In kaart brengen van de customer journey: wat beweegt jouw doelgroep en hoe komen ze in aanraking met jouw diensten of producten?
- Interne business scan: hoe is jouw salesorganisatie opgebouwd? Wat is de huidige salesstructuur van de organisatie?
- Marktanalyse: hoe verhoudt jouw dienst en product zich ten opzichte van concurrenten in de markt? Wat is de perceptie van het bedrijf in het hoofd van de doelgroep? Hieruit volgt een onderscheidende propositie waarmee je jouw merk sterker in de markt zet.
Vervolgens gebruiken we de informatie uit bovenstaande stappen en gaan we meer de operatie in. Hierbij gaan we aan de slag om intern de transitie naar een modern salesproces te realiseren.