Masterclass Inside Sales | het einde van de buitendienst?

De sterkste salesorganisaties bouwen hun succes niet meer op de buitendienst. De echte winst zit in inside sales: sneller leads genereren, slimmer opvolgen en tegen lagere kosten resultaat boeken.

In deze ééndaagse Masterclass op 13 november ontdek je precies hoe je inside sales inricht en implementeert in jouw organisatie. Geen theorie, maar een praktisch plan waarmee je direct resultaat boekt.


Waarom inside sales de sleutel is tot lagere kosten en hogere conversie

De buitendienst zoals we die kennen, loopt op zijn laatste benen. Klanten hebben minder tijd, doen hun eigen research en verwachten snelheid en relevantie in elk contactmoment. Het idee van de accountmanager die alles doet – van koude acquisitie tot complexe deal – is duur, inefficiënt en steeds minder effectief.

Inside sales verandert dit fundamenteel. Een binnenteam dat leads kwalificeert, opvolging automatiseert en marketing en sales samenbrengt, zorgt ervoor dat accountmanagers zich eindelijk kunnen richten op de strategische gesprekken die er écht toe doen. Het resultaat: lagere kosten, hogere conversie en een voorspelbare salesfunnel.

In de Masterclass Inside Sales laten we zien hoe je deze omslag maakt. Niet door de buitendienst af te schaffen, maar door inside sales centraal te zetten en de buitendienst slimmer in te zetten waar ze het verschil maakt.

Voor wie is de Masterclass?

  • Eigenaren, directeuren en salesmanagers binnen B2B
  • Organisaties die actief zijn in een competitieve markt
  • Teams die marketing en sales beter willen laten samenwerken
  • Bedrijven die willen groeien met nieuwe én bestaande klanten
  • Salesleiders die zoeken naar een efficiënter en winstgevender verkoopmodel

Lees hier alles over het programma van de Masterclass.

Meld je aan voor de Masterclass

Schrijf je in voor de Masterclass Inside Sales op 13 november of 15 januari. Ontdek in één dag hoe je jouw B2B-verkoop efficiënter inricht, kosten verlaagt en structureel meer resultaat behaalt.

  • Kies jouw voorkeursdatum
  • Max. 12 deelnemers per masterclass
  • 09:30 t/m 16:30 inclusief gezonde lunch
  • De investering bedraagt € 649,- ex BTW
  • Locatie: Eenhoorn Meeting Center Amersfoort

Over de trainer

De Masterclass wordt gegeven door Jacob Schermers, CEO van Sales Architects.

Lees meer over Jacob

add remove

Jacob komt uit de wereld van logistiek en supply chain management, waar hij al snel het belang van efficiëntie en doelgerichte processen leerde.

Als voormalig commercieel directeur heeft hij jarenlang salesteams in het MKB+ aangestuurd, waar hij succes behaalde door logistieke principes toe te passen op het salesproces.

Met een solide theoretisch fundament en een uitgebreide praktijkervaring is Jacob uitermate geschikt om jou te begeleiden bij het toepassen van deze principes binnen jouw (sales)organisatie.

Volg Jacob net als 14.000+ anderen op LinkedIn.

Onlangs vertelde Jacob in de Storybrand podcast over Inside Sales.

Testimonials

arrow_back arrow_forward

Marcel Roijakkers - Hoofd Verkoop Binnendienst

ClimaRad

"Masterclass Inside Sales. Leerzame ééndaagse training. Lekker interactief, waarbij je ook veel van je medecursisten kunt leren. Jacob geeft je nuttige informatie om eens kritisch naar je organisatie te kijken."

Marcel van Driel - Hoofd verkoop

Omroep West

"Veel nieuwe inzichten die mij zeker verder gaan brengen bij het optimaliseren van ons verkoopproces. Fijne masterclass, top georganiseerd in een goed gezelschap. Jacob neemt je mee in een ontspannen maar scherpe sessie."

Franck van Veen - Senior director commercial development

Thermo Fisher Scientific

"Na de masterclass kon ik een nacht niet slapen. Er kwamen zoveel ideeën en gedachten op. Je wordt namelijk gedwongen om naar het hele proces te kijken."

arrow_back arrow_forward

Amanda van der Leest-Rasch - Managing Director

DKV Mobility

"Ik ben uiterst tevreden met de Masterclass. We hebben meerdere professionals uit onze organisatie deel laten nemen, en zij hebben de sessies als bijzonder waardevol ervaren. De kennis die zij hebben opgedaan, wordt regelmatig geïntegreerd in onze plannen en besluitvorming."

Adriaan Kamphorst - Regional Sales Director

Royal Joh. Enschedé

"De masterclass was ontzettend goed. Het was een mooie confrontatie van "hoe hebben wij het georganiseerd?". De Masterclass was een goede motivatie om je eigen organisatie door te lichten en onder de loep te nemen."

Michiel Aandewiel - Commercial Lead NL

Sunrock

"We hebben nu heel helder welke stappen genomen moeten worden om de klant naar de volgende fase te brengen. De Masterclass heeft geholpen bij bewustwording in het team zodat we betere interne discussies hebben en waardevolle gesprekken met de klant."

Masterclass ervaring

In deze video deelt Michiel waarom de Masterclass voor hem de beste manier was om zijn salesafdeling bij Sunrock naar het volgende niveau te brengen.